Orzeł Powiatu Gnieźnieńskiego dla Przedsiębiorczości

Czym jest konkurs
"Orzeł Powiatu Gnieźnieńskiego dla Przedsiębiorczości?"

Konkurs „Orzeł Powiatu Gnieźnieńskiego dla Przedsiębiorczości” to przedsięwzięcie promujące najlepsze podmioty gospodarcze z terenu powiatu gnieźnieńskiego. Adresowany jest do firm sektora MSP, a ich oceny dokonuje kapituła, którą tworzą osoby doskonale znające realia lokalnej gospodarki oraz posiadają fachową wiedzę i doświadczenie. Konkurs jest organizowany nieprzerwanie od 2001 roku, od 2003 roku z trybie co 2 lata. Organizatorami przedsięwzięcia są Starostwo Powiatowe w Gnieźnie oraz Cech Rzemiosła i Małej Przedsiębiorczości w Gnieźnie.

 

LOGO


Logo konkursu „Orzeł Powiatu Gnieźnieńskiego dla Przedsiębiorczości” to komunikat skierowany do określonej grupy odbiorców. Jest narzędziem marketingowym wykorzystywanym do budowania wizerunku przedsięwzięcia i jego uczestników: lokalnych przedsiębiorstw sektora MSP, współorganizatorów czy sponsorów. Jego wykorzystanie, poprzez wzbudzanie pozytywnych emocji i skojarzeń, ma na celu wzrost atrakcyjności i renomy oznaczanych nim podmiotów. Wraz z systemem identyfikacji wizualnej i określonymi zachowaniami wypływającymi z filozofii konkursu – ma budować jego markę.

Decyzją Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 11.10.2013r., znakowi towarowemu słowno-graficznemu: „Orzeł Powiatu Gnieźnieńskiego dla Przedsiębiorczości”, którego właścicielem jest Powiat Gnieźnieński, udzielone zostało: Prawo ochronne na znak towarowy słowno-graficzny: „Orzeł Powiatu Gnieźnieńskiego dla Przedsiębiorczości” nr 262831.

Zgłoszenie znaku zostało dokonane w dniu 09.07.2012r., i od tego momentu trwa 10-letnie prawo ochronne na znak.

Znak został zastrzeżony w dwóch klasach towarowych Międzynarodowej klasyfikacji towarów i usług (tzw. klasyfikacji nicejskiej): 35 – reklama, zarządzanie w działalności gospodarczej, administrowanie działalności gospodarczej, prace biurowe i 41 – nauczanie, kształcenie, rozrywka, działalność sportowa i kulturalna. Wybór klas został podyktowany zakresem realizacji działań, przy których wykorzystywane jest logo konkursu. Ponadto, ze względu na występowanie elementów graficznych w znaku (stylizowany, czarny orzeł w koronie z tarczą), logo konkursu zostało również opisane zgodnie z Międzynarodową klasyfikacją elementów obrazowych znaków towarowych (tzw. klasyfikacją wiedeńską).

Logo konkursu jest znakiem prawnie chronionym, dzięki czemu nie może być używane bez zgody właściciela, ani w jakikolwiek sposób przerabiane czy modyfikowane. Udzielone prawo ochronne, chroni nie tylko samo logo konkursu, ale i jego reputację, a także pozwala na łatwiejsze dochodzenie ewentualnych roszczeń wobec osób naruszających prawo ochronne znaku.

0
Edycji
0
Nominowanych firm
0
Nagrodzonych firm
0
Złotych Orłów